300 her a cvičení pro úspěšný vstup do školy /
Soubor námětů pro zábavné činnosti podporuje osvojení dovedností, jejichž zvládnutí je i součástí výuky v mateřských školách a na počátku školní docházky. Děti se mohou přístupným způsobem přesvědčit, že tyto dovednosti jsou kdekoliv zajímavé a užitečné.
Hlavní autor: | Weaver, Mary |
---|---|
Další autoři: | Pošmourná, Jana |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Portál,
2001
|
Vydání: | Vyd.1. |
Edice: |
Nápady. Hry. Tvořivost
|
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 01454nam a2200313 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 62267 | ||
005 | 20161226224755.0 | ||
008 | 010628s2001----xr ---------u-------cze-d | ||
020 | |a 80-7178-512-1 : |c 197.00 Kč | ||
040 | |e AACR2 |9 1 |b cze | ||
041 | 1 | |a cze |h eng | |
080 | |a 372.3 | ||
080 | |a 372.3 | ||
080 | |a 159.95 | ||
080 | |a 371.38 | ||
100 | 1 | |a Weaver, Mary |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a 300 her a cvičení pro úspěšný vstup do školy / |c Mary Weaverová ; [z amerockého originálu... přeložila Jana Pošmourná] |
250 | |a Vyd.1. | ||
260 | |a Praha : |b Portál, |c 2001 | ||
300 | |a 166 s., ilustr. ; |c 23 cm | ||
490 | 1 | |a Nápady. Hry. Tvořivost | |
500 | |a Originál: 365 fun-filled learning activities you can do with your child | ||
520 | 2 | |a Soubor námětů pro zábavné činnosti podporuje osvojení dovedností, jejichž zvládnutí je i součástí výuky v mateřských školách a na počátku školní docházky. Děti se mohou přístupným způsobem přesvědčit, že tyto dovednosti jsou kdekoliv zajímavé a užitečné. | |
653 | |a pedagogika |a výchova |a předškolní |a děti |a hry |a cvičení |a psychologie |a didaktika | ||
700 | 1 | |a Pošmourná, Jana |4 trl | |
830 | 0 | |a Nápady. Hry. Tvořivost | |
999 | |d 62267 | ||
993 | |0 0 |1 425000052231 |4 0 |6 372_300000000000000 |7 0 |9 66288 |a 187.15 |b 0 |c 52231 |d 2001-06-28 |e 17 |f DOSP |g 372.3 |h 197.00 |i U stromečku |j 32 |l DOSP |m 1 |n 0 |r 2023-07-03 |s 2023-06-14 |t 5 |w 2016-12-26 |y KN |z KU |