Pan Selfridge /
Převratná vize Harryho Selfridge dala v roce 1909 vzniknout novému pojetí obchodního domu, ve kterém byl na prvním místě zákazník a zásadní roli sehrála reklama. Nakupování se stalo zábavou a pohodlí bylo samozřejmostí. Nová strategie uspořádání prostoru, restaurace, knihovny, herny a mnoho kulturní...
Hlavní autor: | Woodhead, Lindy |
---|---|
Další autoři: | Hauserová, Eva, 1954- |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha
Motto
2016
|
Vydání: | Vydání první |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Oddělení pro dospělé
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
425000076211 | 76075 | 929 Selfridge, H.G. | 1-Naučná literatura | Dostupné | 5x |